CESARETİM YOK



Cok sey degildi istedigim
Birazcik hayalin
Birazcik sicakligin
Varligini istemeye cesaretim yok
Duslerimde biraz sevisme
Sabaha dudaklarinin tadi ile uyanma
Tenine dokunmayi istemeye cesaretim yok
Belki seni seviyorumlari sessizce bagirmak
Belki ummak senden gelecek aski
Ama askimi haykirmaya cesaretim yok
Gozlerini dusledim biraz
Bakislarina doldurdum ilani asklari
Ama gozlerine bakmaya cesaretim yok
Sakli bir askin koynunda
Sicak sohbetlere kandim
Gulusunu calip yuregime
Sesinin tinisinda masallar dinlemek istedim biraz
Gulusunde ask siirlerimi okumaya cesaretim yok
Deniz kiyisinda elele dolasmanin sevdasinda
Koyun koyuna sabaha yolculukta
Hepsinde senin olabilme ihtimalinde
Biraz sevdayi dusledim ben
Senden sevdani istemeye cesaretim yok
 
Gassan Satar

2 yorum:

Adsız dedi ki...
26 Ekim 2014 12:01

Romantik bir şiir.Bende gece yatarken sevdiğim erkeğin hayaliyle yatarım.Allaha her gece dua ederim rüyamda gòstermesi için.Ama haliyle yaşamak ölümdende beter...

Adsız dedi ki...
1 Kasım 2014 08:43

Harika bir şiir